بسم الله الرحمن الرحيم



Mesti korang semua tak tahu kan ada Hari Kucing Sedunia ? Ha itu dia,,,aku baca kat surat khabar tahun lepas,,,agak excited jugak r ada Hari Kucing Sedunia ney,,,hehehe 
OK apa kata mari kita sama2 tolong kucing2 yang bersepah kat luar sana, bagi la secebis dua makanan ke,,,yang sesiapa ada kucing kat rumah tu, bagi lah BONUS untuk kucing kesayangan anda di rumah ok! 
Kucing adalah haiwan kesayangan Nabi S.A.W.... ;-)

Sempena itu, lihat lah gambar2 kucing saya... ^^
(Kalau percayalah)





date Friday, February 18, 2011